Victor Lipman, az Amerikai Egyesült Államok egyik legnagyobb vállalatának vezetője a hatékony és eredményes meetingről.
1. Kétszer annyi időt töltsünk a napirend összeállításával, mint terveztük
Ha nem tudjuk, mit szeretnénk elérni, nem tudjuk jól beosztani az időnket.
2. Kétszer annyi időt fordítsunk a résztvevők listájának összeállításával, mint terveztük
Valóban mindenkinek részt kell venni a megbeszélésen?
3. Megbeszélés időtartamát fele olyan hosszúra tervezzük, mint eredetileg gondoltuk
Tárgyalások olyanok, mint a harmonika, addig „nyúlnak” míg ki nem töltik a teljes helyet
4. Egy másodperccel se kezdjük el később
Sok időt töltünk a várakozásra, amit hasznos tevékenységekre fordíthatnánk.
5. Bizonyos esetekben döntsünk inkább a „stand-up” megbeszélés mellett
Az állva tartott megbeszélések esetén harmadannyi idő alatt születik idő